Áfonyás borjú

Gasztróblog a világ két tájáról.

Áfonyás borjú

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csemege ajánló

Welcome to Wuppertal: Sütőtök leves

2007.09.16. 11:16 avar

ÚJRAÍRVA!!! :'(

Kezdő gasztroblogtulajként, azt hittem, az internet az örök, de be kell, hogy lássam, nem. Egyszerűen elveszett a bejegyzésem, valószínűleg az én hibámból, de ez már sosem fog kiderülni.
Sajnos, anno nem őriztem meg a receptet a gépemen, így betartott egy darabig, amíg újra találkoztam az eredeti tulajjal, Nataschaval, és elkértem.
Vigyázat: A recept fejből íródott újra, így az arányok lehet, hogy nem stimmelnek tökéletesen.

Hozzávalók:

1 kg sütőtök felkockázva (kanadai, narancssárga tök)
fél kg felkockázott sárgarépa
fél kg felkockázott krumpli
9 dkg vaj
1 nagy fej hagyma
1,5 l húsleves (jó kockából is)
1 pohár tejszín v. zsíros tejföl
só, bors, fűszerek (esetünkben curry és csili)
friss metélt bazsalikom

A felmelegített vajon megdinszteltük a felkockázott hagymát, majd hozzáöntöttük a húsleveslét és beletettük a felkockázott zöldségeket (tököt, répát, krumplit). Kb 20 perc alatt puhára főttek, akkor levettük a tűzről, és egy botmixerrel összemixeltük. Sóztuk, borsoztuk, majd hirtelen felindulásból egy kis curry-fűszerkeverékkel és csilivel "bolondítottuk".
A tányérban egy kanál tejfölt/tejszínt adtunk hozzá és megszórtuk frissen metélt petrezselyemmel.


Az eredeti leves ilyen lett:

6 komment

Címkék: leves répa krumpli könnyű sütőtök egyszerűen német konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://afonyasborju.blog.hu/api/trackback/id/tr11166708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.09.23. 17:08:17

SOS help: az en firefoxom alol rendesen latszik ez a post. Igenam, de ma valakinek meg akartam mutatni, h milyen tuti sutotoklevest foztunk, es amikor Explorer alol menyitottuk, akkor a szalonnasuteses sztori allt itt. Komolyan nem lathato IE alol ez a post?

PartizánOrsi 2007.10.19. 09:50:59

ÖÖÖ, itt semmi poszt nem látszik IE alól. Se sütötökleves, se szalonnasütés, csak a cím. Kár, mert kiváncsi lettem volna, te hogy csinálod a sütötöklevest. Még csak 500 variációt olvastam ;-)

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.10.21. 18:35:12

:-(
jaj, nem tudom mi tevo legyek...
tud valaki segiteni?
a sutotok-leveses poszt mar nekem sem latszik, a tobbi meg megvan, de ezek szerint nem olvashato... :'(

PartizánOrsi · http://kalinka.blogol.hu 2007.10.25. 10:37:02

A többi poszt látszik, csak a sütötökleveses nem, nem kell annyira elkeseredni :-) Esetleg leírnád röviden a receptet ide a kommentbe? Köszönöm!

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.10.27. 12:26:43

Szornyu, de johiszemusegemben csak a blogba gepeltem be, es fejbol sajna nem tudom. Viszont mar folyamatban van a projekt, h ujra beszerezzem az eredeti recepttulajdonostol...
süti beállítások módosítása